Log in

Forgot your password? Click here.

Close Menu

Tattered World

Forgot your password? Click here.

These Dreams in the Mist by Rosewater won the Writing Spotlight! Strangely, they felt as if in a dream, not really awake. But that wasn't possible, was it!
Rosewaterspotlightmay2021
Home » News » Site Contest: June 2019 Tutorial Tutorial

Site Contest: June 2019

Written by Admin  Posted on June 10, 2019
 
Hey everybody! My mom and dad are both out at some fancy business event at Mom's bank, so I gotta be quick to tell you guys while there's no chance of being heard: the Father's Day themed June Site Contest begins today!

This month, we've got an Art Contest category, where you should depict some of your favorite Tattered Weave fathers... or father figures... or even AUs where childless shopkeepers are suddenly dads for some reason? I dunno, you guys can figure it out! I'm gonna cut you some slack with the theme here. I don't wanna ruin anybody's fun!

We've also got a Craft Contest category, where you should make Father's Day cards! Use any kinda materials you want, as long as they make a physical, real-world card!

Plus, we're doing something fun and new for this contest. I'm basically desperate for help to prepare stuff for Dad, so I've dug deep into my allowance. Both winners of this Site Contest are gonna receive an epic prize of 100 Gems each! Yeah, seriously!! But don't worry, I won't play favorites - as always, winners are gonna be chosen based on the number of Cheers that their entry receives.

What else... The contest will end on June 23rd at 12:00 (noon) CHT... Uh... be sure to read the Rules before you enter - WHOOPS, was that the front door?!

(THEY’RE HOME! GOTTA GO!!)

Recently Discovered Kith

Kith tree green 1

Connifer

Gentle Firloom
POWER 9 ENERGY 145
GUARD 2 REASON 80
SPEED 0 HEALTH 81
Visit Kith's Page

Latest News


Create Your Account
© Copyright 2024 Mythmakers LLC. All Rights Reserved. Tattered World is a registered trademark of Mythmakers LLC.